Kok Motorkruiser 1100 AK

Aantal maal bekeken: 766
Prijs: 99.990,00

De Kok Kruiser is een bekend schip in Nederland en heeft een zeer goede reputatie.
De prachtige lijnen van dit motorjacht zijn nog steeds van deze tijd.
Wat meteen opvalt is de makkelijke opstap voor de toegang op het achterdek, zowel aan de achter,- als zijkant van het schip.
Er is ook ruim voldoende plaats op het achterdek om buitenmeubels te plaatsen voor gezellige momenten bij mooi weer.
In de nieuwe buiskap (2018) heeft de bestuurder rondom zeer goed zicht.
Deze Kok Kruiser heeft zeer goede vaareigenschappen, die de positieve reputatie en de jarenlange ervaring in jachtbouw bevestigen.
Er is een brede, ronde trap voor een comfortabele, veilige toegang naar beneden.
In de salon is veel daglicht dankzij hoge aluminium panoramaramen.
Alle ramen zijn bovendien rondom droog, zonder vochtplekken.
Het interieur is afgewerkt met kersenhout.
In de keuken is veel kastruimte en het aanrecht heeft een lang blad.
De dinette biedt plaats voor 4 personen en heeft een makkelijke instap.
Ook in deze ruimte zijn veel ramen aanwezig, dus ook mogelijkheden voor een goede ventilatie.
Voor in de punt is de voorcabine aanwezig met een slaapplaats voor 2 personen.
De voorcabine is fraai afgewerkt, zoals een mooi plafond met verlichting.
De eigenaarscabine heeft een aparte opgang.
Er is een groot bed gebouwd, veel kastruimte en ruim voldoende stahoogte.
Tussen de salon en de douche/wc en de achtercabine is een halletje.
De badkamer is ruim, biedt voldoende stahoogte en is licht door daglicht en fris dankzij de ventilatiemogelijkheden.
Het schip is voorzien van een zeer betrouwbare motor van het merk Solé met 73 pk en 1300 vaaruren.
Het is een zeer krachtige motor die bij kruissnelheid geen lawaai maakt.
De stuurinrichting is plezierig afgesteld. Het schip luistert goed naar de bestuurder.
Met de boegschroef aan boord is aanmeren kinderspel. Kortom, deze Kok Kruiser is een heerlijk familiejacht om nog vele jaren van te kunnen genieten.

Algemeen

Merk Kok Kruiser 1100
Bouwjaar 1995
Afmetingen 11.00 m x 3.85 m x 1.10 m
Materiaal Staal
Motor Solé SM-75
BTW Status BTW Betaald
Ontwerper Kok Sappemeer
Werf Kok Sappemeer
Bouwnummer 674
Rompvorm knikspant
Dek en opbouw materiaal Staal
Opbouw vorm, materiaal Staal
Ramen aluminium met condensgootjes (Moonlight en Rhigo)
Doorvaarthoogte neergeklapt 2,50 meter
Doorvaarthoogte normaal 4,40 meter
Waterverplaatsing 11000
Besturing hydraulisch
Stuurwiel Stuurwiel Pro RVS/zwart 50 cm (2017)
Roer Enkel
Kleur schilderwerk romp en opbouw Wit - De Ijssel Double Coat DC 800 wit 2 componenten (2016)
Kleur schilderwerk gangboord Grijs 289 International - Interdeck (2016)
Kleur Antifouling SeaJet UN 1263 Zwart (2016)
Kiel/zwaard vast
Ligplaats Dordrecht (NL)

Accommodatie

Indeling en verblijfsruimtes stuurhuis, dinette
Stahoogte 2 meter
Hutten 2
Slaapplaatsen 4 vast en 2 flex in dinette ( 2 x 1 persoon (80x210), 2 x 1 in V-vorm) en 2 x in dinette
Type interieur Mahonie binnenbetimmering
Gordijnen Creme, (2015)
Bankstoffering Creme, (2015)
Watertank & materiaal 1 x ca. 200 liter (RVS)
Watertankmeter (drink) Wema (2015) - (Niet aangesloten)
Watertankmeter (zwart) Wema (2015) - Geen zwartwatertank aanwezig
Watersysteem hydrofoor Waterdruksysteem 12v 17ltr/min 8ltr (2017)
Warm water Boiler, via motor + 230V - Boiler 30 l. 230V/ 800W (2016)
Aantal douches n.v.t.
Toiletten 1. Jabsco, Handbediend
TV n.v.t.
Radio/CD-speler Radio / Fusion
Kooktoestel & brandstof 4 pits (Gas)
Koelkast & voeding Electrolux (230V of Gas)
Magnetron Etna 230V ESM223RVS/E01 (2015)
Verwarming Trumatic 4000 (Gas)
Vloerbekleding binnen Zeil (2017)

Motor en elektra

Merk Motor Solé SM-75
Aantal identieke motoren 1
Bouwjaar motor 1995
Vermogen 73 pk
Draaiuren 2500
Brandstof diesel
Verbruik 3 liter
Voortstuwing keerkoppeling, PRM + homokineet + stuwdruklager
Brandstoftank aantal 2 x 300 liter
Max snelheid 7 knots
Kruissnelheid 6 knots
Dieptemeter Echolood – NASA
Brandstoftankmeter Wema (2015)
Toerenteller Solé
Oliedrukmeter Solé
Temperatuurmeter Solé
Boegschroef Cupa elektrisch 24v
Acculader Mastervolt Mass 12/30
Start accu (1x) Accu 12V 100 AH onderhoudsvrij (2017)
Boord accu (2x) Daveco accu 968.01 semi tractie 12v (2017)
Dynamo Ja
Studer Studer MBI 100/3 Battery splitter (2017)
Omvormer Alolpex 550W
Voltmeter Wema (2015)
Walstroom Kabel 10 meter
Bedieningspaneel 12V aansluiting en leesverlichting (wit / rood) (2015)
Voltage 12V +24V + 230V

Navigatie en elektronica

Kompas Raymarine ST 40
Log/snelheid Raymarine e7 Plotter
Navigatieverlichting compleet
Roerstandaanwijzer VDO
GPS Raymarine e7 Plotter
Marifoon Raymarine Ray49
Groepenkast 8 groepen 16 Amp. (2015) Digitale verbruiksmeter (2018)

Uitrusting buitenom

Ankerlier handbediend met 25 meter ketting
Buiskap zomerkap over gehele achterdek Zwart, gheel te blinderen (April 2018)
Dekzeil winterkap
Zeerailing RVS extra dik en luxe uitvoering plus geïntegreerd met bergruimte
Zwemplatform 2 RVS afsluitbare luiken tbv. Opbergruimte
Zwemtrap RVS
Davits RVS 75 KG p/s
Stootwillen, lijnen 2x stootbollen, 7x Stootwillen, 5x lijnen x 15 m, 2x lijnen 5 m. Zwart (2017)

Veiligheid

Brandblusser Ja - Schuim
Gasbun met afvoer Ja (voor dek)
Gasdetector BEP Gasdetector 600 GD (2 detectoren) (2018)
Gaskeuring Maart 2018
Ruitewisser Ja
Hoorn Vetus scheepshoorn type M, enkel 12v lage toon (2016)

De buiskap (April 2018) is gemaakt van “Stamoid Top” en biedt ongeëvenaarde prestaties voor de bescherming van de bemanning: het beschermt de mensen aan boord tegen opspattend water, wind, slechte weersomstandigheden en zon door 100% van de uv-straling te filteren.
Dit doek is sterk, duurzaam en gemakkelijk te onderhouden.
De voorkant, zijkanten en achterkant kunnen in delen worden opgerold of er compleet worden uit geritst om zo de (verkoelende) wind binnen te laten.
Alle ramen zijn aan de binnenzijde voorzien van klittenband waardoor deze gedeeltelijk of in zijn geheel geblindeerd kunnen worden waardoor er een aangename bescherming (schaduw) kan worden gecreëerd.
Voor de RVS bolders kunnen aan stuurboord en bakboord 2 flappen worden geplaatst om zo ook op de koudere dagen, de wind maximaal buiten te houden.
De gehele buiskap wordt ondersteund door stevige RVS buizen.

Speciaal voor de Vetus opzetramen is er (in het zelfde materiaal als de buiskap) een blindering (zie foto)

 

In 2016 is dit schip ontdaan van de laklaag en compleet geschuurd, geplamuurd en opnieuw gespoten.
Dit alles is professioneel en binnen in de schilderhal uitgevoerd waar de klimaatomstandigheden ideaal waren voor deze werkzaamheden (factuur aanwezig)
De gebruikte lak is twee componenten lak van De Ijssel, type: Double Coat DC 800 wit.
Op de beide boven dekken (boven salon en keuken) is deze lak voorzien van antislip zodat op beide ook gelopen kan worden zonder uit te glijden.
Op de gangboorden en het achterdek is Interdeck van International in de kleur grijs aangebracht. Deze Interdeck bevat antislip waardoor het veilig lopen is.
Het onderwaterschip is compleet behandeld met Antifouling om aangroei van groen en mosselen te voorkomen.

 

Location

Dordrecht, Netherlands

Website: emoes.nl
Email: aqui@emoes.nl

Bijlagen

Please publish modules in offcanvas position.